FANDOM

Bir Twilight Parodisi adında, Twilight Saga'nın ilk parodisi olarak, Ginevra Cullen isimli bir HPC üyesi tarafından 17 Eylül 2008'de başlığı açılmıştır. 9 ay sonra, son olmayan bir son tanımıyla birinci kitabı bitiren Nevra, şu günlerde 2.parodi olan Bir New Moon Parodisi'nin hazırlıklarına başlamıştır.

Anti Twilight'ın bir üyesi olmayan Nevra, incelik göstererek Bir New Moon Parodisi'nin öncelikli haklarını bize vermiştir. Son alınan bilgiye göre, 1 Eylül 2009'dan itibaren parodi, sitemizde yayınlanmasının ardından, 2 Eylülde Harry Potter Cafe'de de yayına girecektir...

Kısaca Tanıtımı:

Ginevra Swan Amerika’nin herhangi bilinmez bir sehrinin Forks kasabasina tasinir. Bu simdiye kadar aldigi ilk yanlis karar degildir. Tekrar geri dönmek isterken (ki bu ona cocuk oyuncagi gibi görünmektedir) hayallerinin prensi Edward ile karsilasir. Hayat artik eskisi kadar basit olmayacaktir. Edward simdiye kadar nasil olduysa vampir kimligini saklayabilmistir ta ki Ginevra’nin arastirmaci gazeteci kisiligi bunu ortaya cikarana kadar. Iyi birsey yaptim sanan Ginevra, kendini atese atmistir, ya da ölmüs ama aglayani yoktur da denilebilir. Her an ölüm korkusu yasayan kiz, yine de Edward’a delicesine asiktir. Korkunun ecele faydasi yok, kaderimde bu da varmis, diyerek ona yaklasmaya devam eder.

Üc seyden emindim. Birincisi Edward’a asiktim.....Ikincisi Mike da fena sayilmazdi. Ücüncüsü ise Tyler'a cok fazla umut vermistim.